Juridische dienstverlening anno nu

Klantgerichte benadering

Hoewel er steeds meer frisse en vernieuwende juridische dienstverleners op de markt komen, werkt deze sector tot onze verbazing vaak nog op een te ouderwetse manier Met vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen wil OmniRecht daar verandering in brengen.

Op dit moment speelt de grote meerderheid van actoren in de juridische sector nog onvoldoende in op de behoeften van rechtzoekenden, die in deze tijd meer service en klantgerichtheid verwachten. Uurtje factuurtje, torenhoge tarieven, slechte online vindbaarheid en contact via de secretaresse: deze oude werkwijze volstaat niet meer.

over-omnius-content-de-organisatie

Vernieuwende aanpak

Rechtzoekenden zijn steeds vaker goed geïnformeerd; online hebben ze toegang tot bergen informatie. ‘Eenvoudige’ juridische vragen kunnen daarnaast vaak met online oplossingen en standaarddocumenten worden beantwoord. De huidige trends en ontwikkelingen vragen om een andere, vernieuwende aanpak. OmniRecht speelt daar op in; met een klantgerichte benadering, transparante communicatie, goede bereikbaarheid en duidelijkheid over kosten. Als één van de eersten zijn we actief op sociale media en weten we rechtzoekenden via de smartphone te bereiken.

Aan de horizon

Door verdere digitalisering ontstaan meer goedkope doe-het-zelf-oplossingen voor zaken waar nu nog een advocaat moet worden ingeschakeld. Sinds enkele jaren kunnen langs digitale weg al eenvoudige contracten worden opgesteld. Juridische brieven zijn de volgende stap en daarna zal digitale beslechting van geschillen volgen. Waar nu een dossier uiteindelijk bij de rechter van vlees en bloed belandt, zal ook daarvoor een alternatief gaan ontstaan “online dispute resolution”.

OmniRecht helpt u verder
  • Stap 1: Bel of bericht onze juristen van de intakebalie
  • Stap 2: Bespreek uw juridische oplossingen
  • Stap 3: kies de beste oplossing voor uw situatie
Bel met de intakebalie
03 808 5229
Beschikbaar vanaf
Neem contact op

De intakebalie is 7 dagen per week bereikbaar.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
08:00-18:00 uur
08:00-18:00 uur
08:00-18:00 uur
08:00-18:00 uur
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Feestdagen
08:00-18:00 uur
09:00-17:00 uur
12:00-16:00 uur
Gesloten

Stel uw vraag

"*" geeft vereiste velden aan

Voeg eventueel een of meerdere document(en) toe
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
    Hidden
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de privacy verklaring en algemene voorwaarden.
    Zo kan het dus ook

    Waarom OmniRecht?

    Rechtzoekenden verwachten transparantie, servicegerichtheid en duidelijkheid over tarieven. OmniRecht voldoet aan die behoeften en maakt de juridische dienstverlening voor een brede groep ondernemers en particulieren toegankelijk.

    Om u te voorzien van het beste advies werkt OmniRecht volgens de formule van trapsgewijze juridische hulp. Eerst legt u de hulpvraag kosteloos en vrijblijvend voor aan de intakebalie. Dat kan zeven dagen per week. Samen zoeken we naar het beste antwoord op uw vraag. Soms volstaat een digitale oplossing. Een andere keer is het beter om een advocaat in te schakelen. Verwacht altijd duidelijkheid over afspraken en tarieven.

    • 7 dagen per week bereikbaar

      Ook 's avonds en in het weekend
    • OmniRecht kwaliteitslabel

      Uw garantie voor service en kwaliteit
    • Juridische hulp in elke situatie

      Van eerstelijns advies tot bijstand van een gespecialiseerde advocaat
    • Overal in België

      Het grootste juridische platform van België met 80 advocaten
    • Als beste beoordeeld

      Wij stellen onze rechtzoekende klant centraal en behandelen uw zaak met zorgvuldigheid
      8.6

    Over ons

    Met onze vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen willen we het verschil maken in de – soms nog ouderwetse – juridische branche. De OmniRecht-formule heeft ervoor gezorgd dat we in enkele jaren zijn uitgegroeid tot het grootste en meest vooruitstrevende advocatenplatform van het land.

    Inmiddels hebben ruim 80 advocaten en 35 kantoren uit Vlaanderen en Brussel zich bij OmniRecht aangesloten. Om de kwaliteit te waarborgen en de rechtzoekende er van te verzekeren dat de beloftes worden nagekomen, hebben we het OmniRecht Kwaliteitslabel in het leven geroepen. Ons hoofdkantoor is te vinden in Antwerpen, waar zo’n 45 medewerkers hun best doen om u te voorzien van de beste juridische hulp.

    Er zijn advocaten gevonden.

    Klik hier voor de resultaten.