- Home
- >
- OmniRecht Kwaliteitslabel
OmniRecht Kwaliteitslabel
U kunt van alle OmniRecht deelnemers een persoonlijke en klantgerichte benadering verwachten. OmniRecht streeft naar de beste service en vakkundigheid bij alle deelnemers. Belangrijke aandachtspunten zijn daarbij: vertrouwelijke informatiebehandeling, optimale bereikbaarheid en een hoge reactiesnelheid. Om deze beloften waar te kunnen maken is het OmniRecht Kwaliteitslabel opgericht.
Uw garantie voor service en vakkundigheid
Het OmniRecht Kwaliteitslabel geeft u de garantie van de juiste keuze voor een juridische specialist. Het keurmerk waarborgt de kennis en vakkundigheid, gecombineerd met de beste service. Alle deelnemers binnen het kwaliteitsplatform van OmniRecht, worden periodiek getoetst op het naleven van de afspraken en richtlijnen in het keurmerk. Een door OmniRecht geselecteerde deelnemer is dus altijd de juiste keuze.
De beste service
Goede service is een persoonlijke ervaring. De beoordeling hiervan is afhankelijk van persoonlijke verwachtingen. OmniRecht garandeert een hoge service door heldere afspraken over wat u mag verwachten van de dienstverlening. Een OmniRecht deelnemer communiceert begrijpelijk en komt deze afspraken met u na.
Klanttevredenheid
OmniRecht houdt doorlopend onderzoek naar de klanttevredenheid. Deze onderzoeken worden beschouwd als een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van dienstverlening. Bij het afsluiten van de zaak vragen wij u dan ook een oordeel te geven over de geboden dienstverlening. Met behulp van uw terugkoppeling krijgt OmniRecht inzicht in welke aspecten van de dienstverlening aandacht verdienen of verbetert moeten worden. Op die manier kunnen we de belofte van juridische dienstverlener met de beste service blijven waar maken
Klachtenregeling
OmniRecht deelnemers doen er alles aan om u zo goed mogelijke van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over bepaalde aspecten van de dienstverlening. In dat geval kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.