OmniRecht Kwaliteitslabel

U kunt van alle OmniRecht deelnemers een persoonlijke en klantgerichte benadering verwachten. OmniRecht streeft naar de beste service en vakkundigheid bij alle deelnemers. Belangrijke aandachtspunten zijn daarbij: vertrouwelijke informatiebehandeling, optimale bereikbaarheid en een hoge reactiesnelheid. Om deze beloften waar te kunnen maken is het OmniRecht Kwaliteitslabel opgericht.

Uw garantie voor service en vakkundigheid

Het OmniRecht Kwaliteitslabel geeft u de garantie van de juiste keuze voor een juridische specialist. Het keurmerk waarborgt de kennis en vakkundigheid, gecombineerd met de beste service. Alle deelnemers binnen het kwaliteitsplatform van OmniRecht, worden periodiek getoetst op het naleven van de afspraken en richtlijnen in het keurmerk. Een door OmniRecht geselecteerde deelnemer is dus altijd de juiste keuze.

De beste service

Goede service is een persoonlijke ervaring. De beoordeling hiervan is afhankelijk van persoonlijke verwachtingen. OmniRecht garandeert een hoge service door heldere afspraken over wat u mag verwachten van de dienstverlening. Een OmniRecht deelnemer communiceert begrijpelijk en komt deze afspraken met u na.

Klanttevredenheid

OmniRecht houdt doorlopend onderzoek naar de klanttevredenheid. Deze onderzoeken worden beschouwd als een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van dienstverlening. Bij het afsluiten van de zaak vragen wij u dan ook een oordeel te geven over de geboden dienstverlening. Met behulp van uw terugkoppeling krijgt OmniRecht inzicht in welke aspecten van de dienstverlening aandacht verdienen of verbetert moeten worden. Op die manier kunnen we de belofte van juridische dienstverlener met de beste service blijven waar maken

Klachtenregeling

OmniRecht deelnemers doen er alles aan om u zo goed mogelijke van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over bepaalde aspecten van de dienstverlening. In dat geval kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Zo kan het dus ook

Waarom OmniRecht?

Rechtzoekenden verwachten transparantie, servicegerichtheid en duidelijkheid over tarieven. OmniRecht voldoet aan die behoeften en maakt de juridische dienstverlening voor een brede groep ondernemers en particulieren toegankelijk.

Om u te voorzien van het beste advies werkt OmniRecht volgens de formule van trapsgewijze juridische hulp. Eerst legt u de hulpvraag kosteloos en vrijblijvend voor aan de intakebalie. Dat kan zeven dagen per week. Samen zoeken we naar het beste antwoord op uw vraag. Soms volstaat een digitale oplossing. Een andere keer is het beter om een advocaat in te schakelen. Verwacht altijd duidelijkheid over afspraken en tarieven.

  • 7 dagen per week bereikbaar

    Ook 's avonds en in het weekend
  • OmniRecht kwaliteitslabel

    Uw garantie voor service en kwaliteit
  • Juridische hulp in elke situatie

    Van eerstelijns advies tot bijstand van een gespecialiseerde advocaat
  • Overal in België

    Het grootste juridische platform van België met 80 advocaten
  • Als beste beoordeeld

    Wij stellen onze rechtzoekende klant centraal en behandelen uw zaak met zorgvuldigheid
    8.2

Over ons

Met onze vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen willen we het verschil maken in de – soms nog ouderwetse – juridische branche. De OmniRecht-formule heeft ervoor gezorgd dat we in enkele jaren zijn uitgegroeid tot het grootste en meest vooruitstrevende advocatenplatform van het land.

Inmiddels hebben ruim 80 advocaten en 35 kantoren uit Vlaanderen en Brussel zich bij OmniRecht aangesloten. Om de kwaliteit te waarborgen en de rechtzoekende er van te verzekeren dat de beloftes worden nagekomen, hebben we het OmniRecht Kwaliteitslabel in het leven geroepen. Ons hoofdkantoor is te vinden in Antwerpen, waar zo’n 45 medewerkers hun best doen om u te voorzien van de beste juridische hulp.

Er zijn advocaten gevonden.

Klik hier voor de resultaten.