Advocatenkantoor MC2 Advocaten Sint-Niklaas

Advocatenkantoor MC2 Advocaten

Sint-Niklaas

Over het kantoor

Het kantoor werd initieel opgericht in 1956 door wijlen Stafhouder Maurice MORTIER. Sedert 1992 wordt het kantoor geleid door zijn zoon Stafhouder MORTIER. In 2002 fusioneerde het kantoor met dit van Mr. CLEYMAN.

Het kantoor bestaat uit 2 vennoten, 5 advocaten-medewerkers en 3 administratieve bedienden.

Wij zijn uw rots in de branding bij uw zoektocht naar “uw recht”.

Wij staan onze klanten bij om ongelukkige situaties te voorkomen of te ontwarren.

Wij vechten voor de rechtmatige belangen van onze klanten, als het kan zonder procedures, doch als het moet met een krachtdadig gerechtelijk optreden.

De werking van ons kantoor werd grondig en diepgaand onderzocht door de Orde van Vlaamse Balies d.m.v. een peer review.

We hebben de test met glans doorstaan en kregen de hoogste erkenning !

De externe onafhankelijke controle garandeert een hoog niveau van kwaliteitsmanagement en klantentevredenheid.

Mr MORTIER en Mr. CLEYMAN zijn de motoren van het team van bekwame, gedreven en gespecialiseerde advocaten en administratieve krachten die als missie hebben juridische dienstverlening op het hoogst mogelijke niveau leveren; ten uwe dienste!

Constante bijscholing is vanzelfsprekend voor al de advocaten binnen het kantoor.

Het kantoor kan zich kan verheugen in een trouwe klantenkring bestaande zowel uit particulieren, uit KMO’s als uit grote bedrijven (waaronder diverse banken en verzekeraars) evenals de overheid. Ook worden regelmatig diverse gerechtelijke mandaten worden toevertrouwd aan het kantoor.

Het kantoor streeft ernaar op voorhand altijd correcte prijsafspraken te maken, teneinde ervoor te zorgen dat partijen op het einde van de rit niet voor verrassingen komen te staan.

Een afspraak is voor dringende gevallen normaliter mogelijk binnen de 48u.




Advocatenkantoor MC2 Advocaten is een zelfstandig en onafhankelijk advocatenkantoor en deelnemer van het OmniRecht advocatenplatform. Lees meer over onze werkwijze.

Zo kan het dus ook

Waarom OmniRecht?

Rechtzoekenden verwachten transparantie, servicegerichtheid en duidelijkheid over tarieven. OmniRecht voldoet aan die behoeften en maakt de juridische dienstverlening voor een brede groep ondernemers en particulieren toegankelijk.

Om u te voorzien van het beste advies werkt OmniRecht volgens de formule van trapsgewijze juridische hulp. Eerst legt u de hulpvraag kosteloos en vrijblijvend voor aan de intakebalie. Dat kan zeven dagen per week. Samen zoeken we naar het beste antwoord op uw vraag. Soms volstaat een digitale oplossing. Een andere keer is het beter om een advocaat in te schakelen. Verwacht altijd duidelijkheid over afspraken en tarieven.

  • 7 dagen per week bereikbaar

    Ook 's avonds en in het weekend
  • OmniRecht kwaliteitslabel

    Uw garantie voor service en kwaliteit
  • Juridische hulp in elke situatie

    Van eerstelijns advies tot bijstand van een gespecialiseerde advocaat
  • Overal in België

    Het grootste juridische platform van België met 80 advocaten
  • Als beste beoordeeld

    Wij stellen onze rechtzoekende klant centraal en behandelen uw zaak met zorgvuldigheid
    8.3

Over ons

Met onze vooruitstrevende diensten en digitale oplossingen willen we het verschil maken in de – soms nog ouderwetse – juridische branche. De OmniRecht-formule heeft ervoor gezorgd dat we in enkele jaren zijn uitgegroeid tot het grootste en meest vooruitstrevende advocatenplatform van het land.

Inmiddels hebben ruim 80 advocaten en 35 kantoren uit Vlaanderen en Brussel zich bij OmniRecht aangesloten. Om de kwaliteit te waarborgen en de rechtzoekende er van te verzekeren dat de beloftes worden nagekomen, hebben we het OmniRecht Kwaliteitslabel in het leven geroepen. Ons hoofdkantoor is te vinden in Antwerpen, waar zo’n 45 medewerkers hun best doen om u te voorzien van de beste juridische hulp.

Er zijn advocaten gevonden.

Klik hier voor de resultaten.